Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;

Στο Lux Furniture προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα για παραγγελία. Παρ όλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις, όπου κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για να είστε 100% σίγουροι ότι η παραγγελία που κάνατε δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα από την στιγμή της παραγγελία σας.

 

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει προχωρήσει σε παράδοση, μπορείτε να κάνετε ό,τι αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας, πολύ απλά καλέστε μας στο 25 564 039

 

Τι θα γίνει αν τα προϊόντα που έχω σπίτι δεν μοιάζουν με αυτό που φανταζόμουν;

Σας θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο προϊόν ή αν τα πράγματα δεν μοιάζουν με αυτό που περιμένατε, παρακαλούμε ενημερώστε μας. Πιθανόν να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

 

Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται εντος 3-7 εργάσιμων ημερών.Σε περίπτωση που καθυστερεί η παράδοση, επικοινωνήστε μαζί μας στο 25 564 039, για να ελέγξουμε την πρόοδο της παραγγελίας σας.

 

Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μέσα σε ένα χρονικό εύρος που ορίζει το πρακτορείο μεταφορών. Η ενημέρωση προς εσάς από το πρακτορείο μεταφορών, γίνεται μία μέρα πριν την παράδοση. Σε περίπτωση που δεν είστε διαθέσιμος για παραλαβή, κανονίζεται εκ' νέου μεταφορά από το πρακτορείο μεταφορών, για άλλη ημέρα.

 

Τι πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Πολύ σημαντικό είναι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας είναι:

  • Να κάνετε έλεγχο την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι φθαρμένη και υπάρχει κίνδυνος φθοράς του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε στο 25 564 039
  • Να ελέγξετε ότι έχετε παραλάβει όλα τα πακέτα που αναφέρονται στο δελτίο αποστολής.
  • Να προσέξετε, ώστε το ενδεχόμενο ποσό που σας ζητάει το πρακτορείο μεταφορών ταιριάζει με αυτό που συμφωνήσατε με την εταιρία. Σε περίπτωση επιπλέον χρέωσης που δεν γνωρίζετε, παρακαλώ ενημερώστε μας στο 25 564 039

 

Μου παρέχετε κάποια εγγύηση;

Είμαστε πίσω από την ποιότητα και την απόδοση όλων των προϊόντων μας. Στο ατυχές γεγονός, τα έπιπλα να έρθουν με κάποιο ελάττωμα, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να επιλυθεί το πρόβλημα σας!